我遇倒以下問題, 請問有冇ching試過~如何解決? thank you! 0係ipad用line, text me等呢d app 0既時候~如果對方send返msg俾我, 但我個ipad冇好似平時用itouch咁會自動 ...
確定! 回上一頁