[爆卦]經典歐洲跳樓是什麼?優點缺點精華區懶人包

雖然這篇經典歐洲跳樓鄉民發文沒有被收入到精華區:在經典歐洲跳樓這個話題中,我們另外找到其它相關的精選爆讚文章

在 經典歐洲跳樓產品中有5篇Facebook貼文,粉絲數超過2萬的網紅君子馬蘭頭 - Ivan Li 李聲揚,也在其Facebook貼文中提到, [拜年話題] 踢爆嚟多次沙士買樓(或買股)嘅虛妄(已FC) (圖可以入meidum 睇) 1. 即入正題,一句收你皮,或者你收我皮(即係唔同意唔使再睇)。都係一句。2003年,香港股樓根本冇因為沙士大跌過,講完。前者肯定係,後者其實都係係地。 __________________________...

  • 經典歐洲跳樓 在 君子馬蘭頭 - Ivan Li 李聲揚 Facebook 的最佳貼文

    2020-01-24 19:07:57
    有 194 人按讚

    [拜年話題] 踢爆嚟多次沙士買樓(或買股)嘅虛妄(已FC)

    (圖可以入meidum 睇)

    1. 即入正題,一句收你皮,或者你收我皮(即係唔同意唔使再睇)。都係一句。2003年,香港股樓根本冇因為沙士大跌過,講完。前者肯定係,後者其實都係係地。
    ________________________________________
    2. 拜年妙品,初三更佳,你拜年講呢啲保證摟屌,惹火過講政治。但應該可以令你成為表妹(或表姐,甚至表嫂)眼中「呢位小朋友有啲意思」嘅人。我?我梗係唔係,我拜年碌電話唔講嘢的。講嘢就開拖架啦。

    3. 其實內容同之前Primeness Post (已出咗新一期,搵唔返舊文,搵到再貼)出過嘅差不多,不過嗰篇主要講樓,呢篇講埋股票同,哈,你地最鍾意(但其實冇用)嘅,實體經濟。
    ________________________________________
    4. 反修例風波,做咗N日頭條,破咗(應係?)陳冠希紀錄後,卒之在新年間(又係新年!仲咁啱都係鼠年!)畀另一單新聞搶咗。當然就係肺炎。香港人當然好著緊,除咗係因為反中外,亦因為真係香港人集體回憶。唔鍾意呢個詞,但都要用,的確係,我都唔例外。

    5. 打後十幾年,總會有人講,最好嚟多次沙士,咁佢就可以買樓。近半年少咗啲人講(因為而家講錢太庸俗),但早幾年真係好多。

    6. 講嘅,有啲固然係半講笑,但亦都有唔少人真心想嚟多次沙士。拿,而家恨到啦,個個好似四仔咩禁欲幾多日待爆啦可?。但我相信,講嗰啲唔係黑心想有人死,而係想樓價大幅回落有機會上到車。事後睇(當然易),2003年真係上車良機,打後十幾年,香港樓年年都升,得一年跌 — 就係金融海嘯嗰年。2008年跌咗15%,冇啦

    7. 又係事後睇返,咁2008年真係世紀第二次(有第二次仲係世紀?)買樓良機。打後十年更加係升到絶塵。甚至舊年(2019)香港經濟又衰退大陸經濟又放慢又貿易戰又社會事件,都冇得跌。

    8. 本人唔做道德撚,亦唔做醫學撚(其實有學者話沙士根本誇大,只係普通嘢)。想嚟多次沙士係咪不道德,定係高樓價更不道德,不在討論之列。我只講客觀(盡量)分析。想講嘅係:有冇諗過「沙士令到樓價跌」,本身就唔係事實?所以「嚟多次沙士樓價就會跌就會買到樓」(留意,跌咗都未必代表你買到,跌八成都未必代表你上到會),根本就係建基於一個虛假嘅前設。當然啦,前設假結論都可以啱,另計。

    9. 沙士樓市有幾慘,唔使我多講,就算未出世嘅都知,媒體同我等廢老樂於成日回帶。淘大嘛,經典。但你睇真啲,當年跌得(算)快,彈得仲快!你睇呢個樓價(中原領先指數,下同),根本全年仲有得升!問你死未。

    10. 睇下按月,3月叫做爆發沙士,大家開始當係大件事,35.7 跌到33.6,6%,好急架啦。如果你睇差餉物業估價署,冇咁多添。

    11. 然後?去到6月世衞除名,樓市7月尾經見底。即係由3月跌到又係5%左右。調整係幾急,但反彈更加急。兩個月後樓價已經反彈到沙士之前,年尾已經升穿埋年頭嘅位。死未?你覺得你可以短短幾個月間下定決心又班到水又上到會買到樓?事後講就易。我知,你總有個朋友有咁做,我都有朋友咁做。但我自己冇,你都冇。你覺得下次你可以?

    12. 仲有,更重要嘅係,「沙士推跌樓價」呢個講法,我本人係相當懷疑。唔會話冇影響,10%喎,但,真係完全因為沙士?時間上係吻合,亦都冇得好似科學實驗咁做control(所以金融咁難估,因為涉及人)。但我質疑嘅理據係乜?好簡單,根本97年後,香港樓就冇好過,跌足5年。98年跌36%,加上嗰時息高,啲人做槓杆又狼,呢啲就真係輸到跳樓。00年一樣跌18%,沙士之前一年嘅02又跌12%。可能係97前炒得太癲,可能係八萬五,可能係亞洲金融風暴後遺症。不重要,總之,肯定沙士之前N年樓市已跌緊,仲跌得好甘

    13. 2003年根本未有沙士亦都跌緊,所以之後幾個月,真係完全因為沙士跌?定只係最後一根稻草踩多腳?諷刺係,沙士之後就即時反彈。

    14. 我計你沙士,高位跌低位,樓價都不過係10%—10%唔算少,但,係咪世紀良機?咪講過咯,98,00,02都唔止呢個數。08年亦都多過呢個數。甚至19年有啲單位都唔止呢個數—你有冇見有人講?根本08同19就已經勁過沙士重臨,但講「嚟多次沙士買樓」嘅,當時飛咗入去未?定都係睇定啲?今次唔同?跌多啲先?所以係冇用的,嚟多次你都唔會買,或者買唔到。因為沙士根本跌得冇你想像中咁多。正如話等騰訊跌到300先買嘅,真係300蚊你估佢又會買咩,又話等200蚊啦。唔係笑人,而係呢啲心態係人嘅平性,你要面對佢。避雷針嘅比喻:有咗避雷針後行雷閃電冇少咗,但我地冇以前咁驚。

    15 順手講埋,你最鍾意(但冇用)嘅,實體經濟:比個震驚嘅真相你:

    16. 沙士嗰年,香港經濟根本冇衰退!

    17. 冇呃你,自己睇。係違反你常識,但幾時話你啲常識可靠?自己睇圖丫,或者上返任何地方睇數字,2003年香港GDP係正增長,之後嗰年都係,其實打後咁多年就只有2008年跌,呀仲有,2019年都應該跌。

    18. 咁你話,你玩數字遊戲啫,全年梗係冇事,但有單季倒退嘛。係喎,Quarterly 你都識喎,有讀書呀呀。就睇埋Quarterly

    19. 拿,見到啦,2003單季係倒退過,一季咁大把,仲要一個巴仙唔夠。唔好話同98,08嗰啲慘況比,根本01,02 就仲大鑊(亦所以樓市一早跌)。沙士後更加係話咁快反彈。

    20. 唔講咁遠,講近啲。舊年第四季香港經濟一樣大倒退,一早慘過沙士啦,使乜沙士重臨?

    21. 但,舊年第四季,港股跌幾多?你可以去睇下,唔阻你做功課。

    22. 所以話你知,股票同樓,金融市場,根本唔係好多人想像咁運作。我方死你唔夠傷心,睇埋03年嘅股市丫?

    23. 自己計下,升咗幾多。當年恒指同國企指數,全年係升到七彩嘅。唔係咩勁升一千點(有時真係頂而家啲記者或作者唔順,五百點就股災,兩千點就血洗,你都未撚見過血呀),而係講緊全年升35%!而家水平計,即係升10000點!你話發癲?你見識少啫

    24. 我都未同你計,35%講緊全年咋喎。低位一定唔止。你低位買嘅,升50%添呀

    25. 當然你話,喂,你事後畫龍門梗係屈機啦,你不如話十蚊買騰訊丫。啱。睇埋downside,又係一個挑戰你常識嘅事實

    沙士嗰年,恒指根本冇乜點跌過!!!

    26. 有圖為證,自己睇。所謂沙士期間港股大跌,講緊7%唔夠。而家水平,講緊1800點多啲,以為好多?咁話你知,呢個星期四日半(年三十半日市)已經跌咗1100點,未去到沙士,都大半。

    27. 係喎,都未同你講,失業率。是的,沙士嗰時升到8%樓上。但一樣,你可以睇下之前幾年發生咩事,02年正係唐英年發表著名嘅「有生之年」講話,當時失業率已經升。反而係沙士時見底

    28. 結論:沙士之前幾年,樓市已經狂瀉。沙士就算伸多腳,跌幅亦唔係特別大,而且調得急又彈得快,要捉到都極難。至少沙士呢啲樓價跌幅,沙士前已經成日有,沙士後亦都有過唔止一次。捉唔捉到,敢唔敢捉,有冇能力捉,應唔應該捉,四回事。

    29. 仲有,涼薄(其實一有人用呢個字我就當佢理屈詞窮)啲講,大佬呀,我中華十三萬萬同胞呀,沙士?幾百人?幾千人?幾萬人?撈迫刁啦。你估真係對實體經濟好大影響?

    30. 我就當對實體經濟好大影響,邊位話你知股市係跟實體經濟行?仲堅持係嘅。咪睇下17年,18年,19年嘅香港股市(環球都好)。仲堅持係嘅,咁你應該認為過去十年買A股表現一定好過美股。實體經濟喎。
    ________________________________________
    31. 麻煩嘢放最尾,費事阻讀者雅興,但唔講又會有啲盲毛唔明。講明先,唔好又話我盲目唱好呀,粉飾太平呀乜。之後走勢?唔知。疫情?應該再擴大。但係咪股樓會再跌?我估未必,但應該唔會,但錯咗唔好鬧,反正冇人拎支槍迫你買或賣。

    32. 況且,歷史唔會簡單咁重覆。唔同意分析嘅大可以講:喂,上次點點點,後來有點點點(自由行,些爬,阿爺,任你填),而今次又有乜乜乜(貿易戰,社運,中國債務危機,亦都任你填)喎。事實係咁,所以無任何兩件事有可比性,先賢話齋,你不能跨過同一條河兩次。

    33. 但,個盲點係,其實講以上呢堆嘢嘅人,講自己立場時,話會大跌,咪又係用返當年嘅歷史。所以就同你講歷史,因為歷史相對(相對咋下)地客觀,發生咗嘅事,冇咁多嘢可以拗。跌幾多就係幾多。當然要拗「點解」就會主觀啲。正如聽日報紙報恒指升幾多點係客觀,但因為乜乜就唔係完全客觀,個市唔會話你知點解升點解跌。

    34. 但最後都補多句,其實唱好根本唔係盲目,Optimism is a Default Setting.唱淡嗰啲先係盲目,亦都多數死清光。兩樣嘢,首先,我係悲觀嘅樂觀者,我相信人類都係咁嘅,悲觀嘅基因慢就死晒,唔樂觀嘅燒炭啦,對不?第二,正經啲。買股票又好,買樓又好,講緊係十年八年甚至幾十年嘅事(呀,你以為我教你炒即日鮮?)。一兩年會點難估,但幾十年易答啲,股票同樓嘅嘢,長期都應該係升嘅。

    35. 理由?環球央行一路行寬鬆,群眾小小痛都受唔到。你可以問下自己,十年後,廿年後,三十年後,錢(任你點定義貨幣供應),會係多咗,定少咗?咁答到呢個問題,大約都估到,資產格價會點行啦可?咁當然必你嗰層樓實升,未必港股實識。但must be bull market somewhere.一早叫你分散投資亞洲美洲歐洲債券股票樓都買啲啦。

    36. Cutie little fucking little thing called inflation,你唔係信政府啲3%通脹下話?你問下計嗰條友食過魚柳包未?買過太古城未?去過東莞未?(聽朋友講有魚聊包買,我都唔知,我以為東莞米粉出名)

  • 經典歐洲跳樓 在 鄭龜煮碗麵 Facebook 的最佳貼文

    2019-04-22 15:24:56
    有 534 人按讚

    最近同時在看兩檔台灣原創的精彩戲劇。

    一檔昨天晚上剛播畢,一檔還會繼續演下去。

    播畢的那檔,叫做《 我們與惡的距離 The World Between Us》,讓我感覺戲如人生。

    還要演下去的那檔,叫做《#我們與民主的距離》,讓我感覺人生如戲。

    郭台銘 董事長宣布角逐 #中國國民黨 的黨內總統初選,快打旋風那「Here comes a new challenger」的提示聲突然在我耳中響起。

    相對於我的同溫層對 韓國瑜 市長的壓倒性不認同,對郭台銘董事長的態度及認同與否,分歧就大很多。

    我自己在創業,很多朋友也是還在路上勤勤懇懇的創業者,有不少人接受過郭董事長跟鴻海集團的投資或是提攜。另外,有好幾位企業家朋友,也都立刻表態支持他。

    也有朋友馬上質疑他在中國的龐大事業,會無可避免地成為中共政府的把柄。

    另外也有少數幾位,是製造業子弟,曾受過鴻海的氣,例如拖延半年才付款之類的。認為光是這種他們親身體會過的行徑,就讓他們不可能支持郭董事長成為總統。

    當然,有更多跟我一樣的人是被「媽祖托夢」說給刺激到了,嘲諷技能全開,畢竟連外國媒體也都拿「海洋女神」為標題,報導這起大事件。

    也有朋友說,因信仰而做出重大決策,古今中外皆有之,何必用科學主義強壓信仰?雖然我是一個科學傳播工作者,想了想,也可以認同這說法。

    這些都是這檔戲劇之所以精彩的原因,更何況全民共創,有超級富豪參演的政治真人秀,怎麼能只是美國的專利?

    然而就如我希望自己能夠撇開既有偏見,重新看待韓市長一樣,我也希望能用同樣的方式,重新看待郭董事長。

    當我們討厭,而且想要繼續討厭一個人的時候,就會不自主地累積那些相罵本,讓我們得償所望,實現一個 #自我實現的預言。

    (參考閱讀:自證預言(維基百科)
    https://zh.wikipedia.org/wiki/%E8%87%AA%E8%AF%81%E9%A2%84%E8%A8%80

    同樣的,當我們喜歡,而且想要繼續喜歡一個人的時候,就會不自主地陷入「情人眼中出西施」的情結,#愛上那個愛那一個人的自己 。

    照慣例,我先把形成我目前個人「偏見」的那些關鍵訊息曬出來。先知道自己既有的偏見長什麼樣子,才能往後走。

    郭董確認要選了之後,我立刻看到有人把 2010 年那陣子深圳富士康員工的連續跳樓事件拿出來討論,「血汗工廠」的標籤立即醒目地貼上。

    蕭立峻 導演將他的紀錄片《機器人夢遊症》完整公開在 Youtube 上了。這是一部得過 2016 年台北市勞動局勞動金像獎的作品。

    Youtube 完整紀錄片:
    https://www.youtube.com/watch?v=VW7__lZsrZc

    音地大帝 Indie DaaDee 則以實際行動表示他的反對。他在昨天(21)晚上到土城的鴻海廠區,朗讀由墜樓身亡的深圳富士康前作業員許立志所寫的詩《一顆螺絲掉在地上》。

    https://www.facebook.com/IndieDaaDee/posts/2157323121015916

    清華大學 林宗弘 教授將鴻海的稅後純益率與台積電的加以比較,有人認為這代表鴻海經營績效不怎樣,也有人認為這樣比較並不妥 (可看下方留言)。

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156311940203174

    意見領袖 飆捍 館長則延續他這陣子與台北市議員 羅智強 的齟齬,表示他不會投給郭台銘董事長。

    https://www.youtube.com/watch?v=owAOrFfgTS8

    黃國華耕讀筆記則在今年 1 月就發了這篇〈首富的忽悠史〉,批評了郭董事長過去多年來沒實現的承諾:

    http://bonddealerbook.pixnet.net/blog/post/466848953

    郭董事長則是與 @蔡英文 Tsai Ing-wen 總統連番在臉書上一來一往,我覺得 Hao Chuang 這篇評論值得一看:

    https://www.facebook.com/tzyhao/posts/10214430100931303

    元毓 這則發文從經濟發展創造財富,讓更多人能以更低代價滿足生活需求的角度,認為郭董事長對世界的實質貢獻遠遠超過檯面上所有政客總和:

    https://www.facebook.com/yuanyustatement/posts/2263027443762285

    中國的一位網紅「本末測評」最近才發表的兩部影片〈三百六十行:某网红潜入富士康做苹果质检员!〉與〈本末测评:10块钱在富士康食堂能吃到啥?〉,則讓我們看到現在深圳富士康廠區的樣貌,並沒有那麼血汗:

    https://www.youtube.com/watch?v=XJe7V8BL2Vc

    https://www.youtube.com/watch?v=nfAEkkjKtU8

    相反地,戴興盛 (Hsing-Sheng Tai) 教授,則試圖用多個問題來反駁郭董事長對於「意識形態」的理解,認為若真如郭董事長聲稱的「不要用意識形態治國」,我們會失去的更多:

    https://www.facebook.com/hsingsheng.tai/posts/2273293292988434

    至於誰主張的民主才是好民主?民主跟經濟,統與獨...這些內涵類似的議題我個人之前幾篇文章已經談過,目前還沒有改變立場,就不多討論了。

    但 王宏恩 (Austin Wang) 老師這則對於民粹的簡短定義〈到底什麼是民粹〉,我認為很棒,可以幫助我們辨識太過薄型化的操作:

    「根據政治學界目前最流行的Mudde(2004)的定義,民粹就是:
    1. 把全體民眾區分成平民跟菁英兩種
    2. 把所有議題都只二分成好或壞兩種
    3. 民眾的全都是好的,菁英全都是壞的,然後我站在民眾這邊,不管你覺得啥政策議題有問題,反正解法就是支持我打倒菁英就解決了!」

    https://www.facebook.com/wearytolove/posts/10161835129535694

    林從一 (Lin Chung-i) 教授這篇其實並不長的〈防衛性民主保衛了民主還是破壞了民主 〉,也非常推薦大家讀讀:

    「也因此,我贊成歐洲人權法庭(the European Court of Human Rights)的這段話(ECHR , Petersen v. Germany, 2001):

    『多元主義和民主是建立在一種妥協上,那妥協需要個人或團體的某些讓步,有時候個人或團體為了保障一整個國家的更高的穩定性,必須同意限制他們所享有的一些自由。』」

    「防衛性民主的實施也要符合民主、法治的原則,而在內容面上,對於甚麼樣的言行屬於「嚴重威脅民主體制」,特別需要界定的非常清楚。寧願過於嚴格,也絕不寬鬆,因為當「嚴重威脅民主體制」行為的界定過於寬鬆時,防衛性民主將剝奪過多個人政治自由,因此成為反民主。」

    https://www.facebook.com/prof.chungilin/posts/2306910856223679

    我認為,在《我們與惡的距離》中,律師王赦的經典台詞定義了這部戲:「什麼是好人?什麼是壞人?你有標準答案嗎?」而我想,在《我們與民主的距離》這部長壽劇裡,「什麼是好民主?什麼是壞民主?你有標準答案嗎?」也是我們所有人要一起學習回答的。

    前提是:我們是抱持著學習跟同理的態度,而不是使出超能力,扛著各種修辭武器,打算來場英雄內戰。

    以上,差不多就是形成我個人目前的偏見/立場的資訊來源。其實蠻少的,也因此我覺得得坦承 #我自己根本還什麼都不知道,不該急急忙忙就上舞台,開始站隊當小兵跑龍套。

    我真的不熟悉郭台銘董事長。我沒看過他的傳記,對他的企業的了解跟任何一個台灣一般人差不了多少。

    我不持有鴻海的股票,我跟鴻海最近的接觸,除了拿著他們代工的手機,常常去逛 SYNTREND 三創生活園區 以外,大概是當過兩屆 鴻海獎學鯨 的評審。

    https://www.facebook.com/foxconnscholarship/photos/a.316005262172506/606081566498206/?type=3&theater

    不過有一個立場是我目前可以明確表態的,那就是既然郭董事長已經宣布要角逐總統,我認為就代表身為公民的我可以開始將他的言語、行動、歷史,當作政治人物來衡量,而不是像之前一樣,只當作一位成功的企業人士。

    看到這篇文章的人當中,肯定有非常多人比我更了解郭董事長,如果你們願意分享「可信」且「可追溯來源」的資訊,不管是支持他還是不支持他的,我都想看看。歡迎提供給我。

    越完整豐富的媒體再現,會讓無邊想像塌縮成無趣現實。這就是為什麼通常原著小說比翻拍的電影更好看,但在政治跟公共領域,我不能放任我那無邊的想像去自動駕駛,想像一個可能的台灣總統參選人有多棒或多糟。

    我需要無趣,但現實的現實。

    為什麼當個台灣人要那麼累?可能因為我們比較勇敢吧。
    (借宋喬平的台詞改一下)

    ------------------

    #今天的鄭龜嗑什麼暫停一天明天繼續
    #Podcast徵求來賓歡迎來訊報名主題不限
    #下一篇文章談死刑

  • 經典歐洲跳樓 在 Chochobee's closet Facebook 的最佳貼文

    2018-10-01 12:03:00
    有 249 人按讚


    #西班牙手工鞋Victoria零碼出清換季團購來了
    🔹限時5天 #文末直接送你一雙鞋請看完
    這是真的是超級驚喜也超級幸運的團
    明明台灣還像夏天
    但是因為歐洲已經換季準備出新款
    所以特別犧牲打→全部跳樓大打折出清!!!
    折扣打這麼深也僅此一次了
    我還打了精華文章彙整給妳們看
    🎉啾姊團限定58折款式好豐富
    🎉其餘通通68折也超優惠
    🎉LUCKY SIZE 只要999
    .
    ⏰團購時間:10/1~10/5 晚上11點59分止
    ☑買鞋這邊請:https://gbf.tw/qp507
    🎁文章介紹:http://t.cn/RDwpdhe
    .
    因為是換季零碼團,所以請你們務必
    #看到有自己的尺寸請先搶
    其實這一團超好,因為很多尺寸都很齊全
    但是大家還是要先搶先贏,因為不會補貨喔
    有些只有1-2雙,賣完表單就會下架
    ⭐限量限量通通都是限量⭐
    .
    通通來自西班牙天然無毒材質
    自己穿,家人穿寶貝穿通通好放心❤
    是爸爸&媽媽可以省錢又替寶貝買新鞋的好機會
    .
    ▶買鞋這邊請:https://gbf.tw/qp507
    .
    公告事項:
    🔺限量現貨
    ▪可刷卡/匯款(選擇匯款必須3日內完成否則失效)
    ▪滿3,000元免運,未滿運費酌收80元
    ▪下單對帳後1-2工作天出貨。
    ▪退換貨:免費一次退貨或換貨,如第二次需加收費用來回運費160元;
    外盒損毀或是商品缺件,將無法受理退換貨或視損毀程度折扣退款金額。(到貨七天期限內申請,逾期未辦理恕不辦理退換貨)
    ▪任何下單問題及匯款確認等聯絡事宜,可洽客服小幫手Line : @toc1885w (請一定要加@)
    信箱:amymiservice@amymi.com;電話:(02)29952778。
    =================================
    ▌抽獎活動 ▌
    1.請於本篇貼文按讚並公開分享
    2.請TAG兩位好友並留言
    例如:(可以是你穿過的好評分享)
    例如:(你最喜歡的鞋款跟顏色)截圖亦可
    重點是不要複製別人的話,要真心留言^^
    3.禮物是經典綁帶鞋款一雙,幸運名額有2位(不挑色)
    ~~~10/7開獎~~~

你可能也想看看

搜尋相關網站